پیش‌بازی منچستریونایتد - وستهام؛ بازگشت رونی به میادین در اف ای کاپ

 

EPL: Robin van Persie , Manchester United v Liverpool 
ترکیب احتمالی

منچستریونایتد
Manchester United
De Gea
Jones, Ferdinand, Smalling, Buttner
Valencia, Carrick, Anderson, Nani
Rooney, Hernandez

 وستهام

 West Ham
Jaaskelainen
Demel, Tomkins, Reid, Potts
Noble, Diarra
J Cole, Nolan, Taylor
C Cole

سایت گل-سر الکس فرگوسن سرمربی شیاطین سرخ در تازه ترین صحبت های خود تاکید کرد که در بازی چهارشنبه شب وین رونی می تواند از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان برود پس از آنکه این بازیکن در تمرینات روز کریسمس با مصدومیت از ناحیه زانو روبرو شد و نانی نیز پس از دوری چند ماهه به دلیل مصدومیت در آستانه بازگشت به میادین است.

نمانیا ویدیچ و اشلی یانگ هر دو از ناحیه زانو مصدوم و در جریان پیروزی 2-1 اخیر برابر لیورپول تعویض و مجبور به ترک زمین مسابقه شدند در حالی که جانی اوانس همچنان مصدوم و دارای عدم آمادگی کامل برای بازی کردن می باشد.

احتمالا سرالکس فرگوسن برای این بازی به تعدادی از بازیکنان جوان خود فرصت بازی خواهد داد ,فیل جونز,کریس اسمالینگ,اندرسون و الکساندر باتنر همگی در تلاش, برای قرارگرفتن در ترکیب اصلی تیم هستند.

مارونه شاماخ که به تازگی از آرسنال به وستهام پیوسته نمی تواند در این فصل اف ای کاپ برای تیمش بازی کند بنابراین انتظار میرود تا همچنان از کارلتون کول به جای او در خط حمله استفاده شود

مارک نوبل ممکن است بتواند پس از سپری کردن مصدومیتش در این بازی به میادین بازگردد در حالی که محمد دیامه سخت در تلاش است تا هر چه زودتر به مرز آمادگی کامل برسد اما به احتمال فراوان در این هفته به او استراحت داده می شود.

از دیگر بازیکنان مصدوم چکش ها برای این بازی می توان به جوی اوبراین,جیمز کالینز,جورج مک کارتنی و اندی کارول اشاره کرد.


  آیا می دانستید؟
  •     آخرین باری که وستهام در ورزشگاه خانگی منچستر یونایتد در اف ای کاپ به مصاف این تیم رفت شکست سنگین 6-0 را در ماه می 2003 تجربه کرد.
  • بازی چهارشنبه شب دهمین دیدار این دو تیم در اف ای کاپ خواهد بود که چکش ها با کسب چهار پیروزی نسبت به منچستر یونایتد با سه پیروزی از این حیث برتری دارند.
  • در دو بازی انجام شده این فصل میان این دو تیم,رابین فن پرسی تنها گلزن و ناجی منچستر یونایتد در این دو بازی بوده,گل نخست سه امتیازی او در دقیقه اول بازی در لیگ برتر جزیره و گل دوم او در دقیقه نود در این مرحله از اف ای کاپ زده شد ,گلی که مانع از شکست تیمش در خانه وستهام شد تا این بازی در نهایت تکرار شود.
  • مایکل کریک (تصویر سمت راست ) که محصول آکادمی جوانان باشگاه وستهام بوده و در صورتی که چهارشنبه شب در ترکیب قرار بگیرد بیستمین حضورش  در اف ای کاپ برای منچستر یونایتد خواهد بود که به میدان رفته.
  • منچستر یونایتد از سال 2004 به بعد هرگز در این رقابت ها موفق به قهرمانی نشده و آخرین باری که وستهام نیز در این رقابت ها به قهرمانی رسیده مربوط به سال 1980 می شود.
  • برنده این دیدار در مرحله بعد این رقابت ها و در دور چهارم می بایست در خانه برابر فولام یا بلکپول قرار بگیرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 27 دی 1391 ا 11:10 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.